sunnuntai 14. lokakuuta 2012

A hangover is the wrath of grapes

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Mekko/Dress - 2hand
Neule/Cardigan - COS
Kengät/Shoes - Dr. Martens


Oon viimepäivinä nukkunut huonosti ja aloittanut lähes kaikki aamut vaatekriiseillä. Vaatekriisien aikana heittelen noin kolme kaapillista vaatteita lattialle ja sängylle, jonka jälkeen olen siivonnut niitä kiroten itseäni.

Kaikki tämä taitaa olla ollut seurausta matkakuumeestani, joka vihdoinkin hellittää huomenna, kun astun koneesta ulos hengittämään Berliinin ilmaa! Tai no ekaksi Riian lentokentän ilmaa 45 minuutiksi, mutta kumminkin..

Matka-aiheisia kuvia tulee siis ensviikon lopulla näkymään paljon. Varustaudun kahdella kameralla ja kolmella muistikortilla matkaan :). Mutta myös alkuviikolle olen ajastanut pari vanhempaa asukuvaa, joten ihan hiljaisena blogi ei pysy.

Ja blogista puhuessa: Mad Denim tulee olemaan mukana Indiedaysin Inspiration -palvelussa, joka aukenee tässä lokakuun aikana. Inspirationista tulee löytymään muodin ja sisustuksen lisäksi juttua ruoanlaitosta, lifestylestä ja kauneudesta, joita on kirjoittamassa 300 bloggaajaa. Jos uteliaisuutesi heräsi, käyppä Indiedaysin sivulla (klik), jossa sulla on mahdollisuus päästä tsekkailemaan ton vielä hieman keskeneräisen projektin ulkonäköä ennakkoon :).

/I have so bad travel fever. Thanks God, only under 24 hours and I'm breathing the air of Berlin! Or first I have to breath Riga's airport air but anyway :)

2 kommenttia:

  1. Ihania nää sun kuvat. kuka sua yleensä kuvaa? :) Mä en ymmärrä miten keksit yhdistellä noin kaikkia vaatteita! Jos mä yrittäisin, niin mä näyttäisin takuu-varmasti joltain pulsulta..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :D! Useimmiten mua kuvaa äiti (kunhan laittelen itse asetukset), välillä sit kaverit tai minä kaukolaukaisimella.

      Yhdistely onnistuu sillä, että palelen aina :D. On vähän pakko heitellä randomisti vaatteita päällekkäin. Välillä näyttää sitten pulsulta, mutta niitä kuvia ei onneksi tarvi julkaista blogissa (hehe).

      Poista